Шляхи взаємодії
класного керівника і батьків у профілактиці відхилень у поведінці дитини.
Баглюк С. М.
Упевненість у собі,
оптимізм, працьовитість, поява розвинених потреб, схильність досягати всього за
рахунок себе, упевненість , що життя має глибокий сенс. Усі ці якості є
невідємною частиною людини, яку можна назвати успішною, улюбленцем долі.
Життєві пригоди для
неї більша цінність, ніж безпека. Її Установка на життя функціональна , а не механічна. Вона бачить
ціле, а не тільки його частину , вона бачить структуру, а не окремі її
елементи. Вона хоче формувати й впливати за допомогою любові, розуму й прикладу. Вона радіє життю й усім
його проявам більше, ніж збуджуючим засобам.
Для того щоб дитина стала
такою, вона повинна довіряти світу, крім того, дуже важливі життєві установки ,
її ставлення до проблем, які ставитиме життя. Якщо вона вийде у світ із базовою
довірою і буде діяти на основі адекватних уявлень, вона обов’язково залишиться
успішною людиною. Саме тому батькам потрібно сформувати в дитини низку програм,
щоб підтримати в неї такі життєлюбні установки.
1.
Не все, за що ти візьмешся , у тебе відразу вийде.
Це пов’язане
з невмінням на практичному рівні справлятися із завданнями, які ставить
життя. І тому треба сприймати всі невдачі не як катастрофи, а як уроки, які
треба засвоїти, завдання , які треба вирішити. І щоб досягти бажаного треба
просто завзято вчитися.
2.Усі
люди помиляються, ніхто не прийшов у цей світ ідеально пристосованим.
Усе знати, вміти. У всьому домагатися успіху, бути
в усіх відношеннях компетентним, адекватним і розумним.
3.Якщо з
тобою трапляються неприємності, то переважно вони є найближчими або ж більш
віддаленими наслідками твоїх вчинків.
Усі лиха,
які трапляються з людиною, - результат її неадекватних дій. Якщо вона буде
ставитися до них так, то, подолавши їх буде рости й розвиватися.
4.Умій
нести відповідальність.
Відповідальність – якість вкрай необхідна, якщо
людина хоче жити в суспільстві й щось із
себе представляти в ньому. Якщо вона буде уникати відповідальності, стане
ніколи й нікому не потрібною.
5.Наданий
тобі набір здібностей цілком достатній для досягнення успіху в житті.
І не треба прагнути до знаходження надмірних
здібностей і можливостей. Треба повною мірою розвивати свій потенціал, щоб
Реалізуватися унікальною особистістю.
6.Успіх
не можливий, якщо ти пасивно пливеш за течією й нічого не робиш.
Таке ставлення до життєвих проблем необхідно
виховувати в різні моменти життя дитини. Робити це слід поступово й
ненав’язливо. Пам’ятайте, що ефективність вашого впровадження цих принципів
істотно визначатиметься вашим особистим прикладом і безумовно любовю.
Батьківська любов, природно, має виявлятися не
тільки в словах, а й у реальних діях, реальний позитивній атмосфері. Створеній
навколо дитини. Результатом стане формування впевненої в собі людини. Дитина
має знати: допомога прийде завжди, батьки поруч, вони люблять і допоможуть.
Зрозуміло, не завжди
дитина робитиме те, чого ви від неї захочете. Але якщо ви будете терпимими до
її неминучих помилок, терпляче допомагатимете переборювати їх, то й вона сама,
ставши дорослою, буде терпимою.
Якщо ви співчували тоді, коли вона
переживала невдачі, вона сама стане великодушною. Зловтішаються над іншими
звичайно ті, над невдачами яких у дитинстві сміялися. І тому вони, коли бачать
людиу, якій не поталанило. Радіють, що не вони одні такі погані.
Якщо дитина почуває. Що ви їй
довіряєте, то вона виросте відповідальною, буде вірити в себе й інших. Якщо за
свої досягнення завжди чує похвалу від вас, вона буде вам вдячна. І коли
виросте, теж буде вдячною людиною.
Якщо вона відчуває, що в більшості
випадків ви схвалюєте її вчинки, то буде впевнена, що вона гарна людина,її люблять. І тому в майбутньому буде любити себе
не залежно від того, що будуть говорити про неї інші.
Якщо ви будете визнавати її
досягнення, будете їм щиро радіти, у своєму дорослому житті вона їз задоленням буде ставити собі все нові й нові
цілі й обов’язково їх досягне .
Немає коментарів:
Дописати коментар